Bestellen

Wanneer kan ik online bestellen?

Online bestellen via deze website kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat u een bestelling heeft gedaan via deze website, krijgt u hiervan een bevestiging per email. Nadat uw betaling is ontvangen krijgt u nogmaals een email met de bevestiging dat uw betaling ontvangen is. Afhankelijk van uw betaalmethode, kan dit een aantal dagen duren. Na het ontvangen van uw betaling, neemt een van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u op voor het inplannen van een afspraak voor levering.

Ik heb bij mijn bestelling een fout gemaakt. Wat kan ik hieraan doen?

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice door naar de contact pagina te gaan. Zet het bestelnummer van uw bestelling in het bericht bij gebruik van het contactformulier op de contact pagina. Leg ook kort uit wat er mis is gegaan. Afhankelijk van de situatie, zullen wij de bestelling aanpassen of de bestelling annuleren. Bij annulering storten wij het door u betaalde bedrag binnen 30 dagen terug. Vervolgens kunt u het door u gewenste product bestellen.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja alle prijzen op zijn incl btw

Hoe verwijder ik onderdelen uit een complete terrasoverkapping als ik deze niet nodig heb?

Wij kunnen goedkoop leveren doordat we met standaardpakketten werken. Het is hierom niet mogelijk een terrasoverkapping zonder bijvoorbeeld de dakplaten of staanders te bestellen. Een mogelijk overbodig onderdeel kan hierom niet op mindering worden gebracht van het totaalbedrag. 

Wanneer u maar bepaalde onderdelen nodig heeft kunt u deze wel bestellen in onze webwinkel onder het kopje “Losse onderdelen”

Levertijd van onze producten.

Wij proberen alle producten binnen 7 dagen te leveren is dit anders dan vermelden wij dit per email of telefonisch bij afhandeling van u bestelling.